My other half.

Det blir inte så ofta man skriver här. Jag läser mest andras, känner mig inte riktigt motiverad, men nu försöker jag :)

Sa hejdå till min andra hälft idag som åker till London. Kommer sakna honom rakarns mycket. Det löjliga är att han kommer hem på måndag igen. Och idag är det fredag.  Men vi har inte varit ifrån varann på 4 av 5 år. Känns lite jobigt, men va fan någon gång måste ju vara den första!

Det blir fredagsmys för hela slanten med familjen Blom. Sen imorn blir det Vin/räkormys med min bästa :) Kommer antagligen spåra, och vi får se vart kvällen tar vägen helt enkelt! :P Längat ihjäl mig. Ska först hem och städa och fixa, sen hämta Annis och sen ska vi handla och åka hem till mig :D SPÅÅÅÅRA som bara vi kan!


Nu ska jag återgå till familjen!
Tjaa

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa, mys och spåra totaly imorgon!!! :D

2009-10-02 @ 19:41:29
Postat av: Michaela

Ja fy fan! Så jävla snygggg

2009-12-08 @ 17:57:37
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0