Tisdag den femte maj.

Igår var det en bra dag. Jag och Rickard var och hämtade nya bilen som han har köpt i Köping. Vi var och tittade och provkörde den i Lördags, och Guud va skönt det ska bli att sälja golfen. Hatar den bilen! Eller ne, den är ganska bra, men den nya är mycket, mycker snyggare. En volvo s60 i silver metallic :) 

Valborg var ganska lugnt för mindel. Vi åkte och träffade lite folk på Djurgården. Och jag skojar inte om jag säger att verkligen ALLA var där. Folk man inte harsett på flera år, alltså det var kanske sammanlagt alla somm var där ca 100 pers. Det var kul :) Drack nästan ingenting så vi åkte hem tidigt eftersom det var fest dagen efter hos Niklas. Det var också kul. Roligt folk var det!  Resten av helgen var det lugnt. Vi har gjort i ordning på gården och fixat. Har blivit riktigt fint!

Nu har Jasmine varit borta i tolv dagar... jag såg henne förra måndagen, men hob ville inte komma in. Och jag saknar den katten så det är sjukt! Hon brukar inte hållapå så här. Det är ju bara Maja som gör... Åh, det känns ju lote hopplöst när det har gått så länge också och man inte har varken sett eller hört henne.. Nej fy.

I alla fall... På fredag så blir det fest hemma hos mig och Rickard med hansjobb. Dom, är riktigt roliga att festa med, haha. ser fram emot det som fan :) Och på Lördag ska jag nog till Sofia som fyller år och träffa tjejerna :) kul kul!




Tjaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0