Onsdagen den sjätte Maj.

Jag är så sjukt avundsjuk på alla 90:or som tar studenten i år. Jag vill ta Igen! Den känslan man får i kroppen är heeelt obeskrivlig. Jag kan få den känslan bara jag tänker på det. Hur glad man va, hur nervös man var och hur mycket man drack och allt bara var såå jävla bra. Med champangefrukosten och att få göra sig i ordning och ta på sig sina fina kläder. Nej shit va jag vill göra om det. var enda grej. Det bästa i hela mitt liv.

Jag är så himla ledsen över att Jasmine inte har dykit upp än. Inte ens visat sig på gården eller någonting. man tänker ju bara på allt hemskt som kan ha hänt henne, sen blir man orolig över att Maja eller Elvis också ska försvinna. Fan man ska inte ha djur... 



tjaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0