Fredag åttonde Maj. Magkatarr!!

Åh, jag hatar att jag alltid, ALLTID har sån jävla otur med allt. Bara för att det är en helg som det händer massa på och jag ska festa och så, så är det sååå klart att jag ska få magkatarr!! Det är så hemskt att ha det. Föreställ er att må illa och vilja kräkas stup i ett. Svettas och det känns som om att man har feber. Inte kan jag äta heller. Jag bara hinkar i mig vatten. På två dygn har jag ätit en bit smörgåstårta på jobbet, 2 mariekex, två glas Proviva. Just ja det höll jag på och glömma, en kopp te också. Min mage är paj känns det som. Ont som fan. Men men, inte gnälla, kunde ha vart värre :(

Fest ikväll i alla fall. Grillning och dricka hos mig och rickard. Mys! :)
Fest med tjejerna imorn, KUL KUL ! :D


tjaa, trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0