Torsdag.

Alltså, jag tjatar till alla hur jävla skönt detta väder är! Jag gick promenad imorse i bara tröjan och det var för varmt. Helt sjukt. men men ...
Igår var jag Rickard och Mickis på bio, det blev bröllopsduellen, den var rätt bra och den var rolig... Det roliga var att det bara var vi tre på hela den bion. Då kunde man skratta och väsnas utan att någon sa något. men i alla fall, filmen var rolig och jag kan rekomendera den. I helgen blir det Männ som hatar kvinnor, vill verkligen se den. typisk Linda film. Gillar svenska deckare.
Nu på dagen var jag och mickis på stan, hittade lite grann, det var lagom:) sen gick vi till systemet och handlade massa olika sprit och vin cider och öl, sen fick vi en impulsidé, vi ska sitta hemmma hos mig och Rickard ocg dricka, ska bli kul. När man väl är på festhumör, för jag kan verkligen vara as taggad hela veckan, sen när helgen kommer så vill man inte alls. Men nu är jag taggad, så nu passar jag på! Imorn ska jag bara vara hemma och STORstäda. jag ska tvätta fönster, tvätta golv, damma dammsuga, Allt! Mamma kommer dock ner till oss runt 8 och lämnar hunden. Så då får jag sällskap, katterna är ändå ute så...


Charlie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0