Onsdag.

Onsdag idag, och vädret är hur fint som helst. Ska snart ta en promenad, ska bli skönt! :)
Jag har annars inte gjort så mycket idag än. Har lyssnat på bra musik och gjort mig i ordning och strykit lite grann... Väntar på att min film ska bli klar som jag laddar ner. The sisterhood of the traveling pants 2 heter den, ettan är jätte bra så nu ska jag kolla på tvåan sen. En riktig tjej film, men ändå :P

När det är sådant här väder så vill ag bara fixa i trädgården. Det är så mysigt nu när jag ocg Rickard har en helt egen trädgård. vi har bott där i nästan tre år (?) Har det gått så fort?! Det blir i alla fall tredje somaren i sommar... Men i ala fall, jag har inte brytt mig så mycket de andra sommrarna, men nu ska jag! hehe.
Men det känns nda som att det viktigaste i sommar är planerat, Midsommar, det Måste bli lika lyckat som förra gången fast fler människor och det ska spåra ännu mer! Men vi har börjar att planera det i ala fall :) Sen Rickards och hans kompisras en veckas fest som också kommer bli riktigt kul! Vill ha sommar nu bara...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0