Ny Blogg.

Nu har jag tagit bort min gamla blogg som jag ändå aldrig skrev något i. Tänkte ta nya friska tag och verkligen engagera mig i denna blogg.

Igår Fyllde Rickard 21 år, och han spelade företagshockey. Riktigt kul och se dom spela,  dom förlorade dock. Men efter det så drog vi och åt middag på O'Learys, Riktigt god mat och hur roligt sällskap som helst! Sen vart det fest för hela slanten och vi höll igång tills kl 5. Det var en sån där perfekt festkväll då allt bara var bra och jag hade galet kul :)

Nu ska jag och rickard ha tokmyskväll och kolla på Robinson och efter det ska vi kolla på film!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer jag följa slaviskt! ;) alltid kul med nya fräscha bloggar!

2009-03-24 @ 22:28:40
URL: http://joisol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0