Måndag.

Japp, måndag idag. känner att jag måste gå ut och gå en promenad, men det känns inte lika kul längre nu när snön har kommit tillbaka...
Igår var en så härlig "Vår"dag, jag och rickard sov tills kl 10, åt en mysig frukost samidigt som vi tittade på Patrik 1,5, riktigt bra film måste jag säga. Men i alla fall, sen städade vi och hade dörrarna öppna och vädradde ur hela huset, känns så skönt när man gör det. sen åkte vi och handlade och köpte en ny, stor, mysig matta och en ny hathylla och lite krokar och så. När vi kom hem så var Tommy (rickards chef/Vän till familjen) och hans pappa och sågade ner lite träd och så, sen eldade vi :) Så himla myigt!
På kvällen tyckte Rickard att jag hade varit duktig så han åkte in och köpte thaimat, sen var det mys hela kvällen... Perfekt södag var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0