Torsdag trettionde April. Valborg.

Valborg idag, och jag ska inte festa. Sköönt!
Blir middag med Rickard och sen ska vi titta på någon brasa, kanske hemifrån mamma och pappadå ser vi den från sundbyholm :) Slipper man åka någonstans.
Igår var jag med Annis p stan, vi skulle fixa biljetterna, men SÅÅÅ klart så glömmer jag bokningskoden så vi måste hämta dom idag för det är sista dagen. men i alla fall, sen var jag med Annis när hon tränade knät och sen gick vi en vända på stan. Mysigt! :) Tror att jag ska gå ner på stan sen på eftermiddagen och köpa några kläder känner jag. Köpte en randig kofta igår, men det var inte mycket.

Var ju på Make up store kvällen igår. Det blev:

En ny foundation
Nytt puder
Ett twingloss
Ett läppstift
2 Ögonskuggor

Jag är riktigt nöjd. Lite nytt till sminkväskan :)



Min Bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Annis

Du är min bäästa!! =)

2009-05-07 @ 17:09:35
URL: http://annisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0