Onsdagen, den Tjugoandra April.

Åh, va jag vill åka hem. Är trött och vill bara hem och mysa med Rickard. Vi har en massa nya filmer som vi ska kolla på! :) MYS!
Igår efter jobbet var jag och Rickard hos Putte på Blue Lotus, Rickars skulle kolla lite typsnitt till sin nya tattoo och jag skulle boka tid och kolla på lite allternativ. På kvällen kom mamma till stan och hämtade mig hos min syster, för vi skull eut och köra en vända. Sen släppte hon av mig hemma. Kom hem ganska sent, kl var 9 tror jag. då var det typ hopp i säng.
På fredag ska jag vara med min underbara Anna-Lena:D:D Vi ska spååra ännu mer än förra helgen, och då spåra det. I alla fall för mig :P Men jag längtar så galet mycket i alla fall, för jag har alltid roligast med my homiee! :D

Nu ska jag åka hem snart! Byta om först!

Tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0