Onsdag den tjugonionde April. Make my day!

Åh, jag längat så mycket tills ikväll. Jag och sara ska på Make up stores clubbkväll ikväll. Alltid vi. Jag tycker att det är så sjukt roligt med smink så jag längtar:) Vill köpa lite nytt känner jag. Typ det jag måste köpa är, en ny foundation och ett puder, annars ska jag köpa lite nya sommriga ögonskuggor! och läppstift!

Just nu sitter jag på jobbet. Har lunck. Bara ca en timme kvar tills jag får gå hem!! Då ska jag hem till Sara och ta en dusch och göra mig i ordning för jag ska ner på stan och träffa Annis, vi ska kanske fika eller något och sen ska vi hämta ut våra biljetter till Fat joe. Är det någon mer som ska gå?!



Tjaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ville med dit, till makeupstore alltså :P

Va lite arg igår pga en sak, en som jag inte kan skriva här, tyvärr!

2009-04-29 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0