Måndag den tjugosjunde April.

Måndag, och jag slutar kl ett! Börjar jobba 6 timmar om dagen nu hela maj. Sen i Juni börjar jag mina 8 timmar igen, det kommer att bli skönt.

Det är jätte vackert väder, och jätte varmt. Synd bara att jag inte kommer hem efter jobbet, och sara har ingen balkong. Kul. Och hela dagen har gått jätte fort så det känns knappt att man har jobbat idag.
 
Helgen har varit både bra och dålig/jobbig. I fredags var vi och grillade och fdrack hos räkan, sen åkte vi in till Grappa, och satt där och drack och snackade. där började det gå utfö för min del, haha. sen åkte vi hem och sov. Vaknade däremot med världens huvudvärk. Har ALDRIG haft så ont någon gång. Hade inte värktabletter hemma heller så jag låg med en blöt handduk över pannan o solen bara stekte...  fy fan. På kvällen så hade vi lite folk över och grillade var ute och åkte båt. Jag drack inte så jag var bara irriterad på alla, haha!
Söndagen var jag i stallet, var ute och red och klättrade med hästarna, jag och tessan. Det var riktigt härligt i värmen :)

Tjaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0