Fredag.

Fredag, äntligen!
Maja har kommit hem igen, välbehållen, men smal. Hon har inte direkt lagt på sig något medan hon var borta. Hon kom hem i Tisdags kväll, Fan va jag vart glad när jag hörde henne mjaua när vi kom hem med bilen!! Hon brukar alltd komma när hon hör att vi kommer.
Just nu sitter jag och lyssnar på Pon de replay snacka om minnen från ettan. Saknar den tiden så jävla mycket. Brukar tänka rätt mycket på just den tiden. Inga bekymmer hade jag. Tiden från sjuan till ettan var nog den bästa tiden i mitt liv. synd att man inte kan få den tillbaka... Nu har man helt plötsligt blivit vuxen, och ska jobba och tjäna pengar och allt annat som hör till...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0