Fredag den tjugofjärde april. VAKERT VÄÄÄDER!!! :D

Åh, va jag bara vill åka hem och sola eller något! Det är riktigt varmt och det är inte så skönt att gå och städa inomhus då. Men jag slutar snart. Känns som om att det är jättre stressigt. Fösta ska jag gå hem till min syster och hämta mitt leg, sen ska jag ner på stan igen och till bolaget, gå en vända på stan, sen gå hem till sara igen och dusha, sen ska jag nog hen till Annis och göra mig i ordning osv. och efter det ska vi till Räkan och grilla och dricka :D Mycket att hinna med!
Kommer bli så jävla skönt att sitta ute och grilla och steka i solen och dricka... Nej nu längtar jag ännu mer!!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack för ditt svar :D

Med min vanliga tur så kommer ju inte dom in förens i början juli. men har ju iof svarta såna redan. kanske kan ha dom. =)



Just det, kanske är lite opersonligt att skicka här på bloggen. men om du vill så får du jätte kómma när jag fyller 20 år. janna, Lotta, Linn och Annis kommer bla. så du känner ju dom. =) vore roligt om du kom. om du vill komma så är det bara höra av dig. =) det är den 9 maj (lördag.) kram

2009-04-24 @ 19:52:08
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: nennee

LiiiindA! =)

2009-04-25 @ 03:20:09
URL: http://nusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0